onsdag 17. juli 2013

Mie Sofie sitt rom FØR!

Her kommer bilder av hvordan rommet til Mie så ut for inntil litt over 2 uker siden.
 

Jeg holdt på å glemme og ta bilder før jeg startet med malingen,
så rommet er ganske ribbet for det meste.
Rommet har tidligere vært Amalie sitt,
og Dag laget denne innebygde sengen til henne da hun skulle over fra sprinkelseng.


Vi byttet rom til jentene da Amalie plutselig ikke ville sove i den fine sengen sin lenger, men håper at Mie får mange netter med god søvn i den.


For Mie sin sprinkelseng er solgt,
så når vi kommer hjem fra ferie skal hun begynne å sove i denne sengen.
Blir stas!!


Vi koser oss på campingen, og i går fikk vi besøk av Vibeke {Mammas Hus} og familien.
De skal være her til fredag, sååååååååååå koselig :)
 
Ha en flott dag folkens!
Vi stikker ned til sentrum og spiser lunsj, også skal vi på stranda etterpå.
I morgen kommer bilder av hvordan rommet til Mie Sofie ser ut nå.
 
Klemmer fra
Hilde Pernille

1 kommentar:

  1. Synes rommet så flott ut som det var, men gleder meg til å se forandringen ;-) Ada, datteren min, har også innebygd seng. Elsker den (jeg altså) Hehe. Ada sover enda i sprinkelseng.

    Vi sees igjen. Klem fra Monica.
    Fin dag til deg :)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...